2009. október 23., péntek

Itt van az ősz itt van újra

És szebb mint mindig én nekem ugyebár ahogy mondja a jó öreg Petőfi is.
Tudjátok ismét eltelt egy év és ismét öregedtem egy évet és egyre jobban érdekelnek a komolyabb dolgok így eltöprengtem azon hogy hogy mit is kezdjek magammal a továbbiakban. Mert mit is csináljon egy CAD-CAM informatikus ebben a világban ahol már azért is meg kell küzdeni hogy egyáltalán elhelyezkedhessen az ember. Gondoltam nem lenne rossz egy kis kezdő tőke az elrugaszkodáshoz viszont ilyen mellékeshez kéne egy kis munka is.
Tudom furin hangzik hogy egy tizedikes srác tanév közben mi a francot akar melózni de gondoltam így kicsit függetlenebb lehetnék és nem függnék a szüleimtől ilyen téren teszem azt nem kéne tőlük pénzt olajmeccsre vagy hasonló kiadásokra. Nosza gondoltam egyet szétnéztem a neten hogyha a tanév közben nem is (nem is nagyon lenne időm) legalább a nyárra szerezzek egy kis melót nehogy úgy járjak mint tavaj. Megjegyzésképpen csak annyit mondanék hogy 3 nappal a tanév vége előtt próbáltam munkát szerezni de nem volt sehol se hely.
A lényeg az hogy, persze szokásomhoz híven nem találtam munkát de ha valaki esetleg tudna a nyárra vmi munkát az mindenféle képpen jelentkezzen hgy konzultálhassak vele mert ha az ember az ilyet időben elkezdi akkor biztos sikerülni fog neki. Minden nagy tervhez idő kell tehát ez a tervem remélem nem fog becsődölni.

Ötleteket kérek. Segítsetek!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az ilyen munkákkal azért vigyázz - Sok embertől hallottam már,hogy kimentek nyári munkára,dolgoztak egy ideig,utána zt mondták h megszünt a munka és nem fizettek semmit. : /

Minden esetre sok sikert :D

Dorián írta...

hát azért köszi

Unknown írta...

Hali!
Én is annak idején 64-ben :D azaz régen próbálkoztam a diák munkával de mindig későn mentem és már nem volt. Most menj be a meló-diákhoz vagy a fürge diákhoz, és mondjad, h majd nyáron szeretnél dolgozni, vagy még azt is lehet ami nem olyan megterhelő, hogy hétvégén, vagy egy nap vagy mind a két nap egy 4 órás munkát vállalj. Amellett meg belefér a tanulás, csajozás, Olaj meccs, plusz az amcsi foci. Az is valami sztem egy 10es össze jönne havonta. Ezekkel a diák munkákkal így kell mert nyárra az összes diák dolgozni akar. Ha már most elkezded úgy is te leszel az akit nyárra is választani fognak. Persze ha rendesen jársz mindig és nem linkeskedsz.
Üdv.: Roli (az uncsibátyód)

Dorián írta...

Köszi a felvilágosítást! XD
Majd érdeklődöm.