2009. december 27., vasárnap

LOL ez mekkora hét lesz!!!

Nos kedves olvasóim mint ahogy lehet látni eme agyon gyűrött közhelyből is ismét itt vagyok és írok nektek. Nem mintha a szünetben annyira fontos dolgok történnének meg valószínűleg érdekel is mindenkit XD (nevetés).
Nah mind1 a lényeg az hogy ez a szünet egész jól telik, mert végre találkozok azokkal a haverjaimmal akikkel már 4 hónapja ismétlem NÉGY hónapja nem találkoztam.
Ez már igen pozitívan és láthatóan emeli közérzetem mostanában igencsak alacsony értékeket fölvevő szinuszgörbéjét. XD
Gőzöm nincs mit jelent az a szinuszgörbe de annyira jól hangzik hogy muszáj volt leírnom.
Nos mivel rossz szokásom hogy ha szar kedvem van akkor igen szemét tudok lenni tesóimmal de mivel egyre közeledik az az áhított szilveszteri ereszdelahajam már egyre jobb és jobb kedvem lesz.
Ez is igen pozitívan segítette az öcséimhez való állást, ugyanis meglehetően sokat ültek a gép előtt ahhoz képest hogy nem nagyon szeretem ha ők üllnek az én kis kedvencemhez mert folyton lefagyasztják.
De a legjobb az egész hétben, még az hogy az is lehet hogy a karácsonyi ajándékom talán hangsúlyozom talán megérkezik.
Sajnos az eBay-ről lett rendelve és akitől megvettük az csak 5 nappal később küldte el így szemernyi esélye se volt hogy 23.-ára esetleg megérkezik.
De ha most sem érkezik meg sem fogokk a szomorúság fátyla alá bújni ugyanis egy kecsegtető szilveszteri buli van készülőben és ellentétben a tavalyival ebbenaz évben 3 helyre is fogok meg lettem hívva.
Nos kb. ennyi de még fogok a napokban írni egy pár sort ha tudok akár még ma is!!!

Jah és HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!

0 megjegyzés: